راه اندازی فروشگاه اتولوازم

فروشگاه لوازم هایما S7، لوازم هایما S7 توربو، لوازم دانگ فنگ H30 کراس، لوازم آریو S300، لوازم برلیانس V5، لوازم گریت وال M4، لوازم گریت وال C30 ولکس

فروشگاه اتولوازم با هدف تسهیل و تسریع خدمت رسانی و تهیه قطعات خودرو در مهر سال 96 راه اندازی گردید. مجموعه اتولوازم بر آن است که همه هموطنان عزیزمان در هر کجای ایران در کوتاهترین زمان ممکن قطعات و لوازم یدکی خودروشان را تهیه نمایند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، ورود خودرهای جدید به بازار کشور و تنوع بالای قطعات یدکی خودروهای جدید و نیاز هموطنان عزیز به تامین قطعات خودروهایشان، وبسایت اتولوازم راه اندازی شد.

وب سایت اتولوازم با دارا بودن مجوزهای لازم در زمینه های واردات و فروش قطعات خودرو بر آن است تا قطعات با کیفیت و با اصالت را با کمترین قیمت ممکن در اختیار مصرف کننده قرار دهد. از آنجایی که وب سایت اتولوازم مجوزهای لازم در زمینه واردات قطعات خودرو را دارا می باشد و همچنین به پشتوانه سالها تجارت داخلی و خارجی روابط مستحکمی با تولید کنندگان داخلی و خارجی دارا می باشد، در تلاش است تا به بهترین شکل به مشتریان خود خدمات رسانی نماید.

در اولین فاز راه اندازی فروشگاه قطعات و لوازم هایما S7، لوازم هایما S7 توربو، دانگ فنگ H30 کراس، آریو S300، برلیانس V5، گریت وال M4، گریت وال C30 ولکس در انبار شرکت موجود شده است و در روزهای آتی قطعات خودروهای سوزوکی ویتارا، پژو 407 نیز به انبار اتولوازم اضافه خواهد شد. 

از آنجایی که تعداد قطعات بسیار زیاد می باشد و وارد کردن تمام قطعات زمانبر خواهد بود خواهشمند است برای استعلام سایر قطعاتی که هنوز در سایت درج نگردیده اند  از طریق تلفن تماس حاصل فرمایید.

اتولوازم در تلاش است تا بهترین کیفیت قطعات را در اسرع وقت و با کمترین هزینه در اختیار مشتریانش قرار دهد.

 

لوازم هایما

یک نظر ارسال کنید